Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Ettevõtete TOP 100 Eesti majandus on poodide nägu

Copy
Ehkki müügipindade poolest elaniku kohta oleme Euroopas eesotsas, ei takista see uute poekettide lisandumist. Fotol Lidli poe avamine Rakveres. 
Ehkki müügipindade poolest elaniku kohta oleme Euroopas eesotsas, ei takista see uute poekettide lisandumist. Fotol Lidli poe avamine Rakveres. Foto: Marianne Loorents

Postimees koostab 100 suurema käibega ettevõtete edetabelit juba 12. korda ning alates teisest korrast on tulnud nentida, et edetabelid, eriti nende esiots, on üsna sarnased ja muutusi on vähe.

Domineerivad tegevusvaldkonnad on olnud pangandus, jaekaubandus, hulgikaubandus. Vaid kütuste hulgikaubanduse ja transiidiga seotud ettevõtete osakaal on viimastel aastatel kahanenud.

Kui varasematel aastatel tehtud tähelepanekud olid peamiselt muljepõhised, siis seekord otsustasin veidi täpsemalt analüüsida, milliste tegevusvaldkondade ettevõtted saja suurema seas tooni annavad.

Juba aastaid on räägitud, et Eestis on kõige rohkem kaubanduspinda elaniku kohta Euroopas. Kui vaadata suurimate ettevõtete edetabelit, siis sellel on ka põhjus. Nimelt domineerivad suurettevõtete eesotsas jaekaubandusettevõtted.

Tagasi üles