Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Swedbank: Apranga dividenditootlus on julgustav

Copy
Apranga kauplus.
Apranga kauplus. Foto: Apranga Group

Kolmandas kvartalis kasvas Apranga poemüük aasta võrdluses tubli 7,4 protsendi võrra, 74,3 miljonile eurole. Eesti stagneerunud müügitulemuse (–1,8 protsenti) tegid seejuures tasa müügihüpe Lätis (15,8 protsenti) ja tugev müük Leedus (6,4 protsenti). 

«Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on brutomarginaal langenud kahe protsendipunkti võrra, 44,2 protsendini, mis jäi alla meie ootuste (45,9 protsenti) mullusest aktiivsemate sooduskampaaniate tõttu. Selle tagajärjel langesid eelmise aasta võrdluses EBITDA nelja ja puhaskasum kümne protsendi võrra, vastavalt 11,7 ja 5 miljoni euroni, jäädes prognoosile alla brutomarginaaliga sarnases mahus,» kirjutas Swedbanki Balti aktsiauuringute analüütik Ott Kristjan Ollisaar. «Tulemus on oodatust pisut nõrgem, kuid arusaadavatel põhjustel.»

Analüütiku hinnangul mõjus ebatavaliselt soe september sügistalvise rõivakollektsiooni nõudlusele negatiivselt, tuues kaasa tavalisest suuremad allahindlused ja madalama brutomarginaali kolmandas kvartalis. «Samal ajal väidaksime, et laias plaanis on pinnas soodne edasiseks kasvuks,» jätkas ta.

Tagasi üles