Meta avaldas täna kolmanda kvartali majandustulemused, mis näitavad jätkuvat digitaalse reklaamitulu kasvu, kuid rõhutavad samas suurte investeeringute mõju kasumile.
Meta kolmanda kvartali tulemused: kas Zuckerberg suudab kasvu hoida?
Meta teatas kolmanda kvartali müügitulu 17,9% kasvust, mis ulatus 40,3 miljardi dollarini. See omakorda näitab, et ettevõtte strateegia suurendada oma osalust digitaalse reklaamituru liidrina on edukas.
Reklaamitulu kasv ületab konkurentide, näiteks Google’i kasvutempo, pakkudes Metale olulist eelist sellel turul. Kuid võrreldes esimese ja teise kvartaliga, kus kasvumäär oli vastavalt 27,3% ja 22,1%, on kolmanda kvartali kasv mõnevõrra aeglustunud.
Ettevõtte tegevjuht Mark Zuckerberg rõhutas Meta Connect konverentsil, et investeeringud tehisintellekti arendamisse, sealhulgas Llama mudelite arendamine, on Meta pikaajaline strateegia. 2024. aastal prognoositakse Meta kapitalikuludele 37–40 miljardit dollarit, et toetada nii tehisintellekti kui ka metaversumi arengut. Samas on metaversumi ja VR-osakond Reality Labs toonud kaasa suure kulusurve ja juba teises kvartalis ligi 4,5 miljardi dollari suuruse tegevuskahjumi.
Investorid ootavad täiendavaid selgitusi, kuidas need investeeringud aitavad edsapidi tulu tuua ning kas Meta suudab hoida oma positsiooni kasvavas konkurentsis.
Meta aktsia pöördus tulemuste peale tagasihoidlikku langustrendi, kaotades tunniga oma väärtusest 0,25%.