Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tere kohukeste müük on kasvanud 30 protsenti

Copy
Tere Kohuke
Tere Kohuke Foto: Marko Saarm / Postimees

Juba 28 aastat tuntud Tere kassipildiga Kohuke on viimase kahe aasta jooksul oma müüki kasvatanud 30 protsenti, kusjuures aastas toodetakse ja müüakse neid enam kui 20 miljonit tükki.

Müügikasvule ühte kindlat tegevust omistada ei saa. «2022 asendasime kõikidel kohukestel kakaoglasuuri Belgia šokolaadiga. Lisaks parematele maitseomadustele on see palmiõli vaba,» selgitab Tere piimatööstuse turundusjuht Helen Ojamäe.

Lisaks ehtsa šokolaadi kasutamisele viis Tere tänavu sügisest Kohukesed monomaterjalist pakenditesse. Monomaterjal on ringlussevõetav, see tähendab, et sorteerides võib kohukese ümbrise panna pakendi konteinerisse tänu millele võib sellest uus elu saada.

Hiljuti lisandus tootevalikusse ka 30 protsenti väiksema suhkrusisaldusega laktoosivaba variant. Ojamäe sõnul nõuab tarbija neilt laktoosivabu ja väiksema suhkrusisaldusega tooteid aina rohkem. «Tegime ka tarbijauuringu, kust selgus, et 60% vastanutest sööks kohukest rohkem, kui seal oleks vähem suhkrut,» lisas ta.

Tere AS kuulub Eesti piimanduskontserni Nordic Milk, mille konsolideeritud turuosa Eesti värskete piimatoodete turul on 40 protsenti ning tootevalikusse kuulub üle 400 erineva piimatoote. Piimatööstused Jõhvis, Põlvas ja Viljandis varuvad iga päev üle 550 tonni piima. Lisaks kohalikule turule eksporditakse toodangut 25 riiki ning kontsernis töötab kokku 570 inimest.

Tagasi üles