:format(webp)/nginx/o/2015/07/31/4335983t1ha292.jpg)
Postimees kirjutas neljapäeva õhtul, et Swedbanki makseteenused tõrkusid, sealjuures ei olnud klientidel võimalik sisse logida äppi ning kättesaadav ei olnud ka panga veebileht.
Swedbanki kommunikatsiooni valdkonnajuht Martin Kõrv märkis Postimehele, et tegemist oli tehnilise tõrkega, mis mõjutas panga digiteenuste tööd. «Sularahaautomaatide töö ei olnud häiritud,» lisas Kõrv.
Kõrv märkis, et neljapäeval esinenud tõrked, mis digiteenuste tööd mõjutasid, said kõrvaldatud. Postimehe küsimusele, kui kaua teenuseid kasutada ei saanud, vastas Kõrv, et aeg-ajalt esines neljapäeva õhtul tõrkeid kolme tunni jooksul.
«Palume oma klientide käest vabandust, keda eileõhtused tõrked mõjutasid.»
Viimati tõrkusid Swedbanki teenused alles septembri lõpus, kus olid häiritud nii ülekanded kui ka kaardimaksed. Ka sel ajal märgiti peamiseks põhjuseks tehnilised tõrked, mis Swedbanki teenuste tööd häirisid.