Rimi tegi muudatusi oma hinnakommunikatsioonis, muutes hinnasiltide süsteemi inimestele selgemaks ja arusaadavamaks, lisades juurde roosad sildid, mis kuvavad soodushindu just Rimi klientidele.
UUT VÄRVI SILDID ⟩ Rimi muutis hinnasiltide süsteemi
«Soovisime teha hinnad selgemaks ja lihtsamini arusaadavaks nii oma klientidele kui ka töötajatele,» selgitas Rimi turundusjuht Marta Vihtre. Uue süsteemi järgi on hinnasiltide värvidel selge tähendus.
Valge tähistab tavahinda, kollane soodushinda kõikidele klientidele ja roosa kliendikaardi omanikele mõeldud sooduspakkumisi. «Roosa värv aitab meie lojaalsete klientide jaoks pakkumised esile tuua ning muudab hinnakommunikatsiooni hõlpsamini arusaadavaks,» selgitas ta.
Lisaks hinnasiltide värvimuutusele tehti teisigi uuendusi, mis aitavad pakkuda paremat ostukogemust. «Numbrid hinnasiltidel on nüüd suuremas kirjas ja silmatorkavamad, et inimesed märkaksid häid pakkumisi kiiremini,» selgitas Vihtre. Siltidele on lisatud ka allahindlusprotsendid, mis aitavad klientidel hõlpsamini näha, kui suur on soodustus.
Rimi uue hinnasiltide süsteemi rakendamine on osa efektiivsuse tõstmise ja jätkusuutlikkuse parandamise programmist. «Muudatused aitavad vähendada eelprinditud siltide hulka ja raiskamist, mis toetab meie üldist jätkusuutlikkuse eesmärki,» sõnas Vihtre. Lisaks aitab see programm hoida kauplused puhtamad visuaalsest mürast, muutes ostukogemuse meeldivamaks ja mugavamaks.
Kuigi kõik Rimi kauplused ei ole veel uuele süsteemile üle läinud, on plaan uuendustega ühele poole saada oktoobri lõpuks.