Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Prisma lasi sooduskampaania toodete valikut klientidel endal pakkuda (1)

Copy
Fotol Rocca al Mare Prisma taasavamispidu. Foto on illustratiivne
Fotol Rocca al Mare Prisma taasavamispidu. Foto on illustratiivne Foto: Karli Saul / Kertu Kärk

​Septembris kutsus Prisma kliente kaasa rääkima, millised tooted võiksid jõuda toidupoe kampaaniapakkumistesse. Küsitluses osales enam kui 700 vastajat, kes valisid lemmiktooted seitsmes kategoorias. Tulemused näitasid, et paljudes kategooriates eelistati kohalikke tooteid.

Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru ütles, et lisaks soodsatele hindadele oli nende mõte pakkuda klientidele võimalust ka ise otsustada, millised pakkumised neile kõige olulisemad on. 

Hääletuses selgus, et lihatoodetest oli eelistatuim Talleggi broileri rinnafilee ning piimatoodetest Alma täispiim. Pagaritoodetest armastavad kliendid Leiburi mitmeviljarösti ja sügavkülmutatud toodetest Uvicu pelmeene.

Tagasi üles