:format(webp)/nginx/o/2017/12/22/7429551t1hbcef.jpg)
Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson kinnitab, et kuigi Rimi jaekettide koguselised müügimahud pole viimase kahe aasta jooksul langenud, on tarbijate ostukäitumine siiski oluliselt muutunud.
Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson kinnitab, et kuigi Rimi jaekettide koguselised müügimahud pole viimase kahe aasta jooksul langenud, on tarbijate ostukäitumine siiski oluliselt muutunud.
Jürisson toob välja kolm peamist põhjust, miks ostlemise mahud on hinnatõusust hoolimata jäänud samaks: «Kliendid kasutavad üha enam ära meie pakutavaid hüvesid, alates kampaaniatoodetest kuni Tervisereede ja Seeniorite esmaspäeva soodustusteni. Nende kasutamine on olnud eriti kasvutrendis sel aastal.»