Skip to footer
Päevatoimetaja:
Liina Laks
Saada vihje

Baltikumi populaarseimad kaubamärgid üllatavad

Läti kohuke Karums.

Riias toimunud turundusvaldkonna üritusel Baltic Brand Forum selgusid reedel Balti riikide elanike küsitluste tulemusena kokku pandud tippbrändide edetabelid.

Sel aastal võistles 646 kaubamärki ja need jagati finaalis seitsmesse kategooriasse.

Armastatumaks kohaliku tootja brändiks valiti Balitikumi lõikes Kārums, kiireimini kasvavaks brändiks Circle K, kõige keskkonnasõbralikumaks brändiks Madara Cosmetics, armastatuimaks ja inimlikemaks brändiks Swedbank, armastatuimaks meediabrändiks Delfi ning enim meelelahutust pakkuvaks brändiks Tele2.

Selgusid ka Baltic Brand Forumi võitjad Eestis. Nii armastatuimaks kui ka kiireimini kasvavaks kohaliku tootja brändiks krooniti Kalev. Kõige keskkonnasõbralikum bränd on Nurme, kõige inimlikum bränd Coop, kõige armastatum meediabränd ETV, kõige rohkem meelelahutust pakkuv bränd Go3 ning kõige armastatum bränd Swedbank.

Baltic Brand Forumi kaasasutaja ja reklaamiagentuuri Magic tegevdirektor Andris Rubīns selgitas. et uuring annab olulisi teadmisi brändide tajumisest ja aitab mõista turusuundumusi. 

Tänavune Baltic Brand Forum hõlmas vestluspaneele, ettekandeid huumori olulisusest turunduses ning lugusid, milles maailma tipptegijad jagasid kogemusi. Brand Capitali 20. aastapäeva tähistava ürituse veel üks tipphetk oli meelelahutusprogramm, kus astusid üles koomikud, tsirkuseartistid ja legendaarne ansambel Brainstorm, kes tekitas Riia tsirkuses unustamatu atmosfääri.

Ürituse korraldasid Magic, OMD ja Norstat.

Brand Capital on suurim Balti riikides läbiviidav brändi- ja elustiiliuuring, mis käivitati 2004. aastal ning alates 2013. aastast on seda läbi viidud ka Leedus ja Eestis. Tänavu kogus uuring andmeid ligikaudu 600 kaubamärgi kohta ja küsitleti üle 3000 Balti riikide elaniku, kes vastasid ligi 300 küsimusele elustiili ja brändidesse suhtumise kohta.

Kommentaarid
Tagasi üles