PayPali ja Startup HUB Poola korraldatud uuringust, mis kaardistas varajases staadiumis idufirmade väljakutseid rahvusvahelisel laienemisel, selgus, et Eesti kasvuettevõtted peavad suurimaks murekohaks piiratud turunduseelarvet.
Tellijale
Uuring selgitas välja, mis on idufirmadel suurim väljakutse välismaale laienedes
Uuringus selgitati välja, millised on varajases staadiumis idufirmade ülemaailmsed ambitsioonid ja väljakutsed. Keskenduti Poolale kui Kesk- ja Ida-Euroopa suurimale turule ning Eestile, Lätile ja Leedule, mis on tuntud oma idufirmade kogukondade poolest.
Eesti idufirmade asutajad peavad rahvusvahelist laienemist esmatähtsaks, juba toodangut müüvatest küsitletud Eesti ettevõtetest tegutseb piiriüleselt 89 protsenti. Ülejäänud 11 protsenti, mis tegutsevad siseriiklikult, plaanivad lähiaastatel samuti laieneda rahvusvahelisele turule.