Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Rimi: tõusvad hinnad mõjutavad tugevalt tarbijate käitumist (1)

Copy
Majanduslangus peegeldub suuresti jaekaubanduse mahtude vähenemises, kuna majapidamiste ebakindlus suureneb veelgi.
Majanduslangus peegeldub suuresti jaekaubanduse mahtude vähenemises, kuna majapidamiste ebakindlus suureneb veelgi. Foto: Margus Ansu

Eestis, kus jaekaubanduse osakaal majanduses on märkimisväärne, on tõusvad hinnad hakanud tugevalt mõjutama tarbijakäitumist, selgitas Rimi tegevjuht Kristel Mets seda, miks võis jaekaubandusel majanduse teises kvartalis negatiivne mõju olla.

Metsa sõnul on hinnatõusud viinud tarbijad sellele, et nad otsivad üha enam soodushindu ja kampaaniatooteid, samas kui luksuskaupadele ja mitte-esmatarbekaupadele kulutamine on vähenenud. Tarbijad eelistavad Metsa sõnul soodsamaid brände ja kaupluse omamärgitooteid.

«Tarbijad piiravad kulutusi luksuslikele ja mitte-esmatarbekaupadele või soetavad need väljapool Eestit,» lisas ta.

Tagasi üles