:format(webp)/nginx/o/2024/06/04/16123248t1hae11.jpg)
Eestis, kus jaekaubanduse osakaal majanduses on märkimisväärne, on tõusvad hinnad hakanud tugevalt mõjutama tarbijakäitumist, selgitas Rimi tegevjuht Kristel Mets seda, miks võis jaekaubandusel majanduse teises kvartalis negatiivne mõju olla.
Eestis, kus jaekaubanduse osakaal majanduses on märkimisväärne, on tõusvad hinnad hakanud tugevalt mõjutama tarbijakäitumist, selgitas Rimi tegevjuht Kristel Mets seda, miks võis jaekaubandusel majanduse teises kvartalis negatiivne mõju olla.
Metsa sõnul on hinnatõusud viinud tarbijad sellele, et nad otsivad üha enam soodushindu ja kampaaniatooteid, samas kui luksuskaupadele ja mitte-esmatarbekaupadele kulutamine on vähenenud. Tarbijad eelistavad Metsa sõnul soodsamaid brände ja kaupluse omamärgitooteid.