Eestis, kus jaekaubanduse osakaal majanduses on märkimisväärne, on tõusvad hinnad hakanud tugevalt mõjutama tarbijakäitumist, selgitas Rimi tegevjuht Kristel Mets seda, miks võis jaekaubandusel majanduse teises kvartalis negatiivne mõju olla.
Tellijale
Rimi: tõusvad hinnad mõjutavad tugevalt tarbijate käitumist (1)
Metsa sõnul on hinnatõusud viinud tarbijad sellele, et nad otsivad üha enam soodushindu ja kampaaniatooteid, samas kui luksuskaupadele ja mitte-esmatarbekaupadele kulutamine on vähenenud. Tarbijad eelistavad Metsa sõnul soodsamaid brände ja kaupluse omamärgitooteid.
«Tarbijad piiravad kulutusi luksuslikele ja mitte-esmatarbekaupadele või soetavad need väljapool Eestit,» lisas ta.