Päevatoimetaja:
Angelina Täker

UURING KINNITAB Just need on idufirmade väljakutsed piiriülesel laienemisel

Copy
Gloobus.
Gloobus. Foto: Ants Liigus

PayPal’i ja Startup HUB Poola 2024. aasta uuring selgitas välja, millised on piiriülese laienemisega kaasnevad peamised väljakutsed idufirmadel ning millised on peamised turud, kuhu soovitakse laieneda.

Tänapäeval on rahvusvaheline müük ettevõtte jaoks kriitilise tähtsusega. Globaalse kaubanduse õitsenguga on Kesk- ja Ida-Euroopa idufirmadel hea positsioon uute võimaluste ära kasutamisel. Globaalne laienemine pakub siinsetele ettevõtetele märkimisväärset arengupotentsiaali, kuid toob kaasa ka hulga väljakutseid. Idufirmad, sõltumata nende päritolust, puutuvad piiriüleselt laienedes sageli kokku sarnaste takistustega.

Kui rääkida Eestist, siis 65% vastanutest tõi piiriülese müügiga seonduvalt esile piiratud turunduseelarve kui suurima väljakutse. Sellele järgneb uute klientide meelitamise või piiratud kliendibaasiga toimetuleku raskus, mida märkis 40% vastanutest, ja 35% pidas probleemiks kohanemist kohalike klientide vajaduste ja nõudmistega.

Märksõnad

Tagasi üles