/nginx/o/2016/09/01/5784317t1h8ce0.jpg)
PayPal’i ja Startup HUB Poola 2024. aasta uuring selgitas välja, millised on piiriülese laienemisega kaasnevad peamised väljakutsed idufirmadel ning millised on peamised turud, kuhu soovitakse laieneda.
PayPal’i ja Startup HUB Poola 2024. aasta uuring selgitas välja, millised on piiriülese laienemisega kaasnevad peamised väljakutsed idufirmadel ning millised on peamised turud, kuhu soovitakse laieneda.
Tänapäeval on rahvusvaheline müük ettevõtte jaoks kriitilise tähtsusega. Globaalse kaubanduse õitsenguga on Kesk- ja Ida-Euroopa idufirmadel hea positsioon uute võimaluste ära kasutamisel. Globaalne laienemine pakub siinsetele ettevõtetele märkimisväärset arengupotentsiaali, kuid toob kaasa ka hulga väljakutseid. Idufirmad, sõltumata nende päritolust, puutuvad piiriüleselt laienedes sageli kokku sarnaste takistustega.