Ajal, mil mitmekesisus ja kaasamine on muutumas äriedu saavutamisel üha tähtsamaks, jätkab EY eeskuju näitamist algatustega, mis ei tõsta esile mitte ainult uusi talente, vaid edendavad ka soolist võrdõiguslikkust traditsiooniliselt meeste pärusmaaks peetud valdkondades. EY NextGen Women on iga-aastane üliõpilaskonkurss, mis julgustab noori naisi tegema karjääri strateegia ja tehingute valdkonnas, kus sooline mitmekesisus on innovatsiooni soodustamiseks ja paremate majandustulemuste saavutamiseks kriitilise tähtsusega.
Naised strateegia ja tehingute valdkonnas: EY NextGen Women tõstab esile kohalikke talente
Sel aastal esindas NextGen Womeni piirkondlikus finaalis Eestit Loviisa Remmelkoor. Tema osalemine näitab Eesti värske talendi olulisust maailmaareenil ning peegeldab EY pühendumust uue põlvkonna naisjuhtide kasvatamisele.
Loviisa Remmelkoore muljed konkursist
Loviisa kogemus NextGen Womeni piirkondlikkus finaalis on inspireeriv ning demonstreerib selgelt EY jaoks olulisi väärtusi. „Mul oli au ja rõõm esindada Eestit NextGen Womeni piirkondlikus finaalis,“ ütles Loviisa. Tema sõnul aitab konkurss tutvustada hästi EY strateegia ja tehingute tegevusala, rõhutades eriti naiste rolli selles valdkonnas.
Loviisa jaoks ei olnud konkurss mitte ainult võimalus näidata oma teadmisi ja oskusi, vaid ka ideaalne koht, kus kohtuda teiste ambitsioonikate naistega kõikjalt maailmast, pannes end samal ajal proovile ja õppides palju uut. Ta usub, et konkurss aitab suurendada naiste esindatust strateegia ja tehingute valdkonnas, kus oleks erinevatest perspektiividest palju võita. "Sooline mitmekesisus meeskondades aitab näha probleeme laiemalt, andes mitmeid eeliseid nii lahenduste leidmisel kui ka otsuste langetamisel, mis viib üldjuhul kõigi osapoolte jaoks paremate tulemusteni, kaasa arvatud finantsilises vaates," märkis ta.
EY pühendumus soolisele mitmekesisusele
NextGen Womeni tüüpi algatuste toetamine näitab EY pühendumust mitmekesise ja kaasava töökeskkonna edendamisele. EY Eesti strateegia ja tehingute meeskonna liige Sigrid Lilleväli rõhutab mitmekesisuse olulisust töökeskkonnas. „Naised on strateegia ja tehingute valdkonnas täpselt sama olulised kui mis tahes muul erialal. Tähtis on saavutada tasakaal, sest see tagab perspektiivide paljususe, mis omakorda viib paremate tulemusteni,“ selgitab ta.
Sigrid jõudis strateegia ja tehingute valdkonda küll traditsioonilist rada pidi, kuid tema kogemused EY-s on olnud kõike muud kui tavapärased. Ta hindab strateegia ja tehingute meeskonna töö mitmekesisust ja tempot: iga projekt toob kaasa uue väljakutse, hoides töö vaheldusrikka ja kaasahaaravana. Just see keskkond koos tugeva meeskonnavaimuga on see, mis teeb EY-st atraktiivse tööandja neile, kes otsivad täisväärtuslikku ja inspireerivat karjääri.
Ajalooline võit Balti riikide jaoks
Tänavust NextGen Womeni konkurssi jääb meenutama ajalooline võit Balti riikide jaoks: Leedut esindanud Karina Bishop viis CESA (Kesk-, Ida- ja Kagu-Euroopa ning Kesk-Aasia) regiooni piirkondlikust finaalist koju peaauhinna. See tähendab, et Hispaanias Madridis toimuvas NextGen Women 2024 globaalses finaalis esindab CESA regiooni esimest korda ajaloos keegi Balti riikidest. Karina võit annab tunnistust piirkonna erakordsest talendist ning on kindlasti võimas motivaator noortele naistele, kes mõtlevad strateegia ja tehingute valdkonnas karjääri teha.
Karina kogemus konkursil tõi esile meeskonnatöö ja kriitilise mõtlemise olulisuse – oskused, mis on EY strateegia ja tehingute valdkonna töö keskmes. „EY NextGen Women CESA regiooni konkursil osalemine ja selle võitmine on minu jaoks suur isiklik saavutus,“ ütles Karina. „Konkurss oli hoopis teistsugune, kui ma alguses ootasin. Ma ei arvanud, et hakkame töötama meeskondades ja koostama soovitusi konkreetsele ettevõttele. See osutus aga äärmiselt väärtuslikuks, kuna andis mulle aimu, mis tunne on töötada strateegia ja tehingute meeskonnas ning mida sel viisil koos töötamisest oodata. See kogemus näitas mulle, et suudan ka ajakriitilises olukorras tõhusalt koostööd teha ning panna ajalistest piirangutest hoolimata kokku sidusa ja läbimõeldud ettekande.“
Tema võit toob au ja kuulsust kogu Baltikumile ning näitab jällegi kord selgelt EY pühendumust uue põlvkonna naistalentide arendamisele ja toetamisele. Konkursi EY NextGen Women ja EY pakutavate karjäärivõimaluste kohta saab lugeda täpsemalt aadressilt https://www.ey.com/en_ee/careers/nextgen-women.