HMD Global, Nokia telefonide kaubamärgi omanik, on koostöös Matteliga toonud turule uue Barbie-teemalise mobiiltelefoni, mis keskendub lihtsusele ja nostalgiale. Ettevõtte sõnuls on telefoni eesmärk toetada digitaalset detoxi, vähendades nutiseadmetest tulenevat stressi.
Tellijale
HMD ja Mattel esitlevad internetivaba Barbie telefoni
Barie telefon on roosa klapitelefon, suure «Barbie» logoga telefoni tagaküljel. Seadme hind on 99 naela (umbes 130 dollarit) ja see on praegu saadaval Ühendkuningriigis, peatselt ka USAs.
Telefoni disain viitab otseselt 1990ndate ja 2000ndate alguse mobiiltelefonidele, pakkudes kasutajatele nostalgilist tagasivaadet. Telefoni üks peamisi omadusi on selle puuduv internetiühendus, mis erineb märkimisväärselt tänapäeva nutitelefonidest. HMD on tahtlikult jätnud välja nutifunktsioonid, nagu sotsiaalmeedia rakendused ja internet, et soodustada kasutajate jaoks digitaalset pausi.