Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Karm konkurents ja tarbija käitumise muutus: Temu aktsia sööstis vabalangusesse

Copy
Shehzad Quai, China Beige Book'i operatsioonide juht ja tegevdirektor kinnitas: «Hiina tarbija läheb reisile või ostab endale süüa, mitte ei kuluta uue Chaneli koti peale.»
Shehzad Quai, China Beige Book'i operatsioonide juht ja tegevdirektor kinnitas: «Hiina tarbija läheb reisile või ostab endale süüa, mitte ei kuluta uue Chaneli koti peale.» Foto: ZUMAPRESS.com / Scanpix

Esmaspäeval kukkus järsult PDD (Pinduoduo) Holdingsi, populaarse e-kaubandusplatvormi Temu emafirma aktsia, kaotades oma väärtusest ligi 30 protsenti. See on ettevõtte ajaloo suurim langus, mille käigus nende turuväärtus vähenes enam kui 50 miljardi dollari võrra.

Languse põhjustas PDD Holdingsi teise kvartali tulemuste raport, kus teatati küll tulude 86 protsendilisest kasvust 13,6 miljardi dollarini, kuid sellest hoolimata jäädi analüütikute prognoosidele alla, kes ootasid vähemalt 14 miljardi dollari suurust müügitulu.

Konkurents tiheneb

Tagasi üles