Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Kliendid pole rahul: miks Telia eilsest rikkest ei teavitanud (7)

Copy
Telia TV
Telia TV Foto: Postimees

Telia TV teenuseid tabas neljapäeva õhtul rike, kuid teade tehnilisest tõrkest ei jõudnud paljude klientideni. Mis siis läks Telia kommunikatsioonis valesti?

Telia andis neljapäeva õhtul ühismeedias teada, et Telia TV teenuse kasutamine on nii Android- kui ka Arrise digiboksidega häiritud. Paraku ei jõudnud see info paljude klientideni, kes teadmatuses seadmetele järjepanu taaskäivitust tegid.

«Reageerisime intsidendile suurendatud jõududega ning kella 19.20ks sai rike kõrvaldatud. Alustasime peale rikke likvideerimist kohe ka selle juurpõhjuste väljaselgitamise ja analüüsiga. Tegu oli teenuse tõrkega, mis mõjutas eeskätt Arrise ja Android-digiboksidega Telia TV teenuse kasutajaid. Samal ajal toimis Telia TV teenuse kasutamine veebis (www.teliatv.ee) ja Telia TV äpis,» selgitas Telia kommunikatsioonijuht Helen Hendrikson sündmuste kulgu.

Tagasi üles