Viimastel aastatel olen ma üha enam märganud, et Eestis napib viisakat klienditeenindust. Ma ei pea silmas midagi muud kui elementaarseid viisakusreegleid, mida kõik võiksid teada.
Tellijale
KOMMENTAAR ⟩ Eestis levib ebaviisakas klienditeenindus (3)
Vestluse alguses on viisakas inimesi teretada. Iseenesestmõistetav on tervitada kolleegi, tuttavat ja sõpra, kui temaga kohtud ja paar sõna juttu räägid. Teretamine on tavaline ka kliendi ja teenindaja vahelises suhtluses, kuid Eestis klienditeenindajad sageli inimesi ei tervita. Märkan seda sageli poekassas, kohvikus ja taksos. Tunnistan ausalt, et ma ei pane enam alati tähele, kui ma teenindajale «tere» ütlen ja ta mulle midagi vastu ei lausu, kuid koos mõne mahlakama detailiga jäävad negatiivsed olukorrad ikkagi silma.