/nginx/o/2024/08/23/16307685t1h301f.jpg)
Intervjuule Air Balticu juhi Martin Gaussiga saan kaasa küsimuse: kas nende pileteid tuleb nüüd osta kindlustusega krediitkaardiga, et raha tagasi saada, kui firma põhja läheb? Gauss läheb selle peale põlema.
Intervjuule Air Balticu juhi Martin Gaussiga saan kaasa küsimuse: kas nende pileteid tuleb nüüd osta kindlustusega krediitkaardiga, et raha tagasi saada, kui firma põhja läheb? Gauss läheb selle peale põlema.
Ligi 13 aastat Läti lennufirmat juhtinud Gauss loetleb edusamme: ettevõtte võlakirjad said pikendatud (palju tähelepanu pälvinud 14,5-protsendilise intressiga, mida peetakse kohaseks rämpsvõlakirjadele ehk kõrge riskiga ettevõtetele – L. L.), viimase poolaasta majandustulemused olid rekordilised ja ettevõte tahab laieneda.
«Ma olen 14 aastat Air Balticut juhtinud, mitu kriisi üle elanud, nüüd on meil parimad tulemused ja oleme kasvanud suurimaks lennufirmaks Baltikumis. Ainsa probleemi tekitas ühe Eesti mehe artikli pealkiri,» viitas Gauss lennundusekspert Toomas Petersoni loole