Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Rimi teenindaja süüdistas klienti alusetult viinapudeli varguses (1)

Copy
Klient Rimi iseteeninduskassas. Pilt on illustratiivne.
Klient Rimi iseteeninduskassas. Pilt on illustratiivne. Foto: Marko Saarm / Sakala / Scanpix

Kliendi pereliikme sõnul süüdistas Rimi teenindaja tema pereliiget valjuhäälselt viinapudeli lõhkumiseks ja varguses. Hiljem selgus, et varguse pani toime hoopis teine inimene. Rimi teatel oli tegu töötaja inimliku eksitusega.

Anna (nimi muudetud, toimetusele teada) kirjeldab Postimehele, kuidas tema ema ja kasuisa sattusid Tallinnas Nurmenuku Rimis väga ebameeldivasse olukorda. Nurmenuku Rimi on Anna perekonna kodupood olnud juba 17 aastat.

Anna vanemad valisid poes oma ostud välja ja suundusid nende eest iseteeninduskassasse maksma. Ootamatult pöördus nende poole teenindaja Malle (nimi muudetud, toimetusele teada) ning hakkas Anna kasuisa peale karjuma. Teenindaja ütles, et oli mees poes lõhkunud ühe viinapudeli ning püüdis teist pudelit varastada. Ta esitas kliendile ebaviisakaid küsimusi. Näiteks pöördus ta Anna kirjelduse kohaselt ja mehe poole ja küsis: «Noh, kas sa kavatsed selle lõhutud viinapudeli eest ka maksta?»

Tagasi üles