/nginx/o/2024/08/22/16306465t1h1316.jpg)
Kliendi pereliikme sõnul süüdistas Rimi teenindaja tema pereliiget valjuhäälselt viinapudeli lõhkumiseks ja varguses. Hiljem selgus, et varguse pani toime hoopis teine inimene. Rimi teatel oli tegu töötaja inimliku eksitusega.
Anna (nimi muudetud, toimetusele teada) kirjeldab Postimehele, kuidas tema ema ja kasuisa sattusid Tallinnas Nurmenuku Rimis väga ebameeldivasse olukorda. Nurmenuku Rimi on Anna perekonna kodupood olnud juba 17 aastat.
Anna vanemad valisid poes oma ostud välja ja suundusid nende eest iseteeninduskassasse maksma. Ootamatult pöördus nende poole teenindaja Malle (nimi muudetud, toimetusele teada) ning hakkas Anna kasuisa peale karjuma. Teenindaja ütles, et oli mees poes lõhkunud ühe viinapudeli ning püüdis teist pudelit varastada. Ta esitas kliendile ebaviisakaid küsimusi. Näiteks pöördus ta Anna kirjelduse kohaselt ja mehe poole ja küsis: «Noh, kas sa kavatsed selle lõhutud viinapudeli eest ka maksta?»
Anna sõnul oli olukord väga piinlik, sest teenindaja Malle tõstis häält ja sündmust vaatasid pealt teised poekülastajad.
«Isegi, kui on kahtlus, et pudel lõhuti, ei tohiks kedagi süüdistada teiste ees.»
Anna kasuisa sõnul polnud ta poes midagi lõhkunud ega varastanud ning Anna vanemad pöördusid Rimi vahetuse vanema poole. Kasuisa kinnitas ka hiljem Annale, et ta ei lõhkunud ühegi pudelit isegi mitte kogemata.
Poodi tagasi
Vahetusevanem lubas vaadata turvavideoid ja helistada, kui midagi selgub.
Vahetuse vanem helistas 20 minutit hiljem ning kutsus vanemad kauplusse tagasi. Seal rääkis ta neile, et pudeli lõhkus teine inimene. Anna sõnas, et vahetuse juht tema vanemate ees alusetu süüdistuse pärast ei vabandanud.
Päev hiljem proovis perekond ühendust võtta kaupluse juhatajaga, kuid see ei õnnestunud. «Kuulsime, et selle teenindaja peale on väga tihti kaebused, kuid kahjuks keegi ei reageeri,» sõnas Anna.
Anna sõnul häiris tema vanemaid käitumine väga. Eriti rängalt mõjus see tema emale, kellel läks süda pahaks.
Kõige rohkem haavab Annat juhtumi juures see, et teenindaja tuli neid valjuhäälselt süüdistama. «Isegi, kui on kahtlus, et pudel lõhuti, ei tohiks kedagi süüdistada teiste ees,» sõnab nördinud Anna. Tema meelest on kummaline ka see, et vargusekahtluse tõttu pöördus kliendi poole teenindaja, mitte kaupluse turvatöötaja.
Anna sõnul saadeti Rimi peakontorist selgitav kiri, kuid keegi ei vabandanud tema vanemate ees. Anna rääkis juristiga ning ta kaalub ametliku kaebuse esitamist moraalse kahju tekitamise eest. Naise sõnul on sama poe teenindajad ka temaga korduvalt ebaviisakalt käitunud, kuid seekord pole tegemist pelgalt ebaviisakusega.
Rimi: vabandasime kliendi ees
Rimi Eesti formaadijuht Jelena Litvinovitš kinnitas Postimehele, et see sündmus toimus Nurmenuku Rimis. Tema sõnul on Rimi jaoks teeninduskvaliteet oluline ning poe töötaja eksis. «Antud juhul ongi tegu inimliku eksitusega, kus teenindaja ajas sassi selle kliendi ühe varasema juhtumiga seotud kliendiga,» selgitab Litvinovitš.
«Mul on väga kahju, et klient meie kaupluses sellise ebameeldiva kliendikogemuse osaliseks sai,» ütleb Litvinovitš.
«Oleme väga tänulikud kogu tagasiside eest, mis aitab meil klienditeenindust veelgi paremaks muuta. Meie ettevõttes on hea klienditeenindus esmatähtis. Selle saavutamiseks pöörame suurt tähelepanu teenindajate pidevale arendamisele ja koolitamisele, et tagada kõrge teeninduse kvaliteet igas olukorras,» sõnab ta.
Litvinovitši sõnul on Rimi esindajad kliendi ees korduvalt vabandanud.
«Oleme klienditeenindajaga suhelnud seoses selle kahetsusväärse juhtumiga ning rõhutanud kvaliteetse ja kliendisõbraliku teeninduse olulisust. Kliendi ees on vabandanud nii meie klienditugi kui korduvalt ka kaupluse teenindusjuht ja soovin edastada ka oma vabandused ning me võtame kliendiga kindlasti otse ühendust, et leida sellele olukorrale kõiki rahuldav lahendus,» teatab ta.