Pindi Kinnisvara kutseline maakler Olav Leok pani kirja seitse nõuannet, kuidas varaomanik saab ostuhuvilisele võimalikult hea mulje jätta.
Seitse nippi, kuidas kinnisvaraostjat võõrustada
1. Ole rõõmus ja sõbralik
Hea tuju ja sõbralikkus on ostja usalduse võitmiseks oluline. Isegi kui päev on olnud raske, tuleks end kokku võtta ja esitleda ennast parimast küljest. Ostja soovib tunda end teretulnuna, mitte kõrvalisena.
2. Tutvusta detaile
Detailid on olulised. Ostja hindab, kui talle tutvustatakse objektiga seotud meeldivaid aspekte, mis võivad tulevikus tema jaoks väärtuslikuks osutuda, näiteks ilusad aknad või kaunis vaade.
3. Väldi isiklikke jutustusi
Ostjat ei pruugi huvitada müüja isiklik elu, nagu laste arv või varasemad elusündmused. Veelgi olulisem on hoiduda negatiivsete isiklike kogemuste jagamisest, mis võib tekitada ebamugavust.
4. Ole aus ja ära peida puudusi
Puuduste aus väljatoomine äratab usaldust. Ostja hindab läbipaistvust ja soovib teada võimalikke probleeme enne otsuse tegemist.
5. Räägi objektiga seoses mõni lõbus lugu
Väike huumor võib suhtlusele palju juurde anda. Kui sul on mõni humoorikas seik, mida objektiga seoses jagada, võib see muuta suhtlemise meeldivamaks ja isiklikumaks.
6. Räägi naabritest
Naabruskonna tutvustamine võib olla oluline. Kui naabrid on sõbralikud ja abivalmid, tasub seda kindlasti mainida.
7. Varu ostja jaoks aega
Ostja vajab aega, et teha see oluline otsus. Kiirustamine tekitab asjatut stressi ja võib jätta halva mulje. Ostja jaoks aja varumine on mõistlik ja vajalik.
Lõpetuseks on oluline meeles pidada, et objekti ülemäärane ilustamine võib lisaks pettumusele tuua kaasa ka õiguslikud tagajärjed. Seetõttu on ausus ja avatus alati eelistatud lähenemine.