Volkswageni turuosa kasvas tänavu esimese kuue kuuga 16,3 protsendini võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, mis tõstis Volkswageni turuosa Eestis kolmandale positsioonile Toyota ja Škoda järel, jättes seljataha Kia ja Renault.
VW: eestlased on jätkuvalt maasturiusku
Volkswageni turuosa kasvule Eestis on kaasa aidanud eestlaste suurenenud huvi Volkswageni linnamaasturite vastu. «Olukorras, kus linnamaasturite müük tervikuna Eestis kahanes (17,9 protsenti), kasvas Volkswagenite müük 14,5 protsenti. See näitab, et Volkswageni ulatuslik linnamaasturite mudelivalik vastab kohaliku turu vajadustele ja eelistustele,» ütles Volkswagen Eesti müügijuht Kristjan Salak.
«Kolmas koht on väga hea tulemus, eelmisel aastal lõpetasime kuuendal kohal. Kui vaatame Volkswageni linnamaasturite mudeleid, oleme nii Eestis oma 8,8-protsendilise turuosaga kui kogu Baltikumis 11,9-protsendilise turuosaga kolmandal kohal. Eestis oleme aga ainus automark viie parima seas, kelle linnamaasturite müük võrreldes eelmise aasta kuue kuuga kasvas. Meie populaarseim linnamaastur on Tiguan. Uue Tiguani täiemahulise müügiga alustamine võimaldab meil oma positsiooni kindlasti veelgi tõsta,» lisas Salak.