/nginx/o/2024/08/08/16277704t1he60f.jpg)
Juulis oli Hiina elektrisõidukite ja hübriidide müük üle poole kõigist autode müükidest, näidates selget kasvu võrreldes kolme aasta taguse 7 protsendiga.
Juulis oli Hiina elektrisõidukite ja hübriidide müük üle poole kõigist autode müükidest, näidates selget kasvu võrreldes kolme aasta taguse 7 protsendiga.
Juulis müüdi Hiinas esmakordselt rohkem elektrisõidukeid ja hübriide kui tavapäraseid sisepõlemismootoriga autosid. Hiina Sõiduautode Assotsiatsiooni (CPCA) andmetel kujutasid uute energiasõidukite, mis hõlmavad elektriautosid ja hübriide, müügid 51% kõigist sõiduautode müükidest juulis, suurenedes aastaga 37%, kokku 878 000 ühikut. Tavaliste autode müük seevastu langes 26%, ehk 840 000 ühikut.