Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kahju üle 4300 euro: järjekordne klient pole rahul tarbijakaitse mustas nimekirjas oleva autotöökojaga

Copy
BMW X5. Pilt on illustratiivne.
BMW X5. Pilt on illustratiivne. Foto: Mike Bird / Pexels

Mees viis oma sõiduauto BMW remonditöökotta, kus sellel vahetati mootori detailid. Poole aasta pärast läks mootor katki ning kliendi sõnul põhjustasid selle CarWay käest ostetud vigased varuosad. Klient nõuab auto kordategemist, kuid ettevõte pole sellega nõus ning viitab, et garantii on lõppenud.

Olukorra teeb veelgi keerulisemaks asjaolu, et mootor purunes esimest korda juba kaks nädalat pärast paigaldamist, kuid toona parandas CarWay sõiduki garantiikorras.

Lugu sai alguse 2023. aasta juulis, kuid Karel (täisnimi toimetusele teada) võttis remondi asjus CarWayga esimest korda ühendust. Ta soovis osta oma BMW X5-le uut mootorit ja veel paari varuosa. CarWay tegeleb BMW varuosade müügi, remondi ning autolammutusega.

Tagasi üles