Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kunded kurjad: kas mõnekümneeurone allahindlus on väärt allahindluse nime (2)

Copy
Viru Keskuse Euronicsi tehnikakauplus. Pilt on illustratiivne.
Viru Keskuse Euronicsi tehnikakauplus. Pilt on illustratiivne. Foto: Madis Veltman

Euronicsil on praegu käimas sooduskampaania «Ossa kui odav», kuid paraku on vähemalt üks kunde pahur, kuna tema hinnangul on kõlavale nimele vaatamata mitme kampaaniatoote allahindlused piinlikult väikesed.

Toimetusega ühendust võtnud poeketi klient küsis retooriliselt, et kas 10–20 euro suurust allahindlust saab üldse nimetada allahindluseks. «Erilise mõnitamisena tundub ühe televiisori allahindlus, kus tavahind on 999.99 eurot ning kampaania soodushind 989.99 eurot ehk siis 10 eurot soodustust kampaania raames,» jagas anonüümsust palunud klient oma pahameelt.

Artikli foto
Foto: Kuvatõmmis
Tagasi üles