Ehkki olümpiamängude mõju spordirõivaste tootjate müügitulemustele on lühiajaline ja väike, ei soovi ettevõtted siiski miljardite pealtvaatajateni jõudmisest loobuda.
Spordirõivaste tootjad loodavad olümpiamängudelt müügihüpet
«Olümpiamängud ja teised suurvõistlused on suurtele spordirõivaste tootjatele pigem nagu kaitsemäng. Kui sinu logo pole tippvõistkonna särgil, võtab selle koha konkurent. Samal ajal õige sportlase leidmine võib osutuda kullaauguks,» kirjutab The Wall Street Journal mõjukas rubriigis «Kuuldused tänavalt» (Heard on the Street).
Üheks suurimaks edulooks on maailma suurima spordirõivaste tootja Nike leping korvpallilegend Michael Jordaniga, kelle bränd toob ettevõttele müügitulu seitse miljardit dollarit aastat, kusjuures käibe kasv on ülejäänud ettevõttest kiirem.
Selle aasta alguses napsas Nike konkurent Adidase eest lepingu Saksamaa jalgpallikoondise täielikuks varustamiseks aastatel 2027 kuni 2034.
Pariisi olümpiamängud on spordirõivaste tootjatel taas võimalus ennast miljarditele vaatajatele näidata.
Eelmisi olümpiamänge vaatas enam kui kolm miljardit inimest. Sarnane arv vaatajaid saab ilmselt olema ka nädal aega tagasi alanud Pariisi olümpiamängudel.