Päevatoimetaja:
Liina Laks

Omniva trikitab: klient oleks saamata jäänud teavituste tõttu pakist ilma jäänud

Copy
Omniva pakiautomaat.
Omniva pakiautomaat. Foto: Peeter Lilleväli / Põhjarannik

Postimehe toimetuse poole pöördus lugeja, kelle sõnul ei jõudnud Omniva teavitused Norra telefoninumbrile, mistõttu tekkisid tal raskused festivalilt ostetud kauba kättesaamisel.

Eestlane, kes on viimased 14 aastat elanud Norras, osales hiljuti Õllesummeril ja ostis sealt kaupa, kuid ei soovinud seda käsitsi vedada. Naine, kes tooteid müüs, lubas saata tema ostud pakiautomaadi kaudu Saaremaale Orissaarde, kus eestlane suviti viibib.

Probleemid algasid siis, kui oodatud teavitused paki saabumise kohta ei jõudnud Norra telefoninumbrile. Pika ootamise järel otsustas klient kauplejale helistada, et uurida paki saatmise kohta. Selgus, et pakk oli juba ammu teele pandud ning tracking'u andmetel oli kliendile saadetud kolm teavitust paki saabumisest. «Minule ei ole mitte midagi kohale jõudnud,» ütles ta.

Tagasi üles