/nginx/o/2024/07/23/16241022t1h36c2.jpg)
Spotify avaldas teisipäeval oma 2024. aasta teise kvartali majandustulemused, mis kajastasid rekordilist kasumit ja uute klientide juurdevoolu. Aktsia hüppas heade uudiste peale ligi 14%.
Spotify avaldas teisipäeval oma 2024. aasta teise kvartali majandustulemused, mis kajastasid rekordilist kasumit ja uute klientide juurdevoolu. Aktsia hüppas heade uudiste peale ligi 14%.
Spotify (SPOT) teatas teisipäeval mitmest rekordist, mis järgnesid hiljutisele USA premium-paketi hindade tõstmisele. Ettevõtte igakuisete kasutajate arv kasvas aastaga 14%, ulatudes nüüd 626 miljonini, ja tasuliste tellijate arv tõusis 12 protsendi võrra 246 miljonini. Üldine aastane tulu kasvas 20%, jõudes 3,8 miljardi euroni, seda tänu tõusule nii premium-segmendis kui ka reklaamituludes. Reklaamist saadud tulu tõusis kvartaliga 17%.