Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Spotify avaldas rekordilised kvartalitulemused ja teatas hinnatõusust (4)

Copy
Euroopas kasutab Spotify premium-pakette kõige enam kliente, moodustades kokku umbes 38%, USAs on neid 27%, Lõuna-Ameerikas 22% ning mujal maailmas 13%.
Euroopas kasutab Spotify premium-pakette kõige enam kliente, moodustades kokku umbes 38%, USAs on neid 27%, Lõuna-Ameerikas 22% ning mujal maailmas 13%. Foto: Getty Images via AFP / Scanpix

Spotify avaldas teisipäeval oma 2024. aasta teise kvartali majandustulemused, mis kajastasid rekordilist kasumit ja uute klientide juurdevoolu. Aktsia hüppas heade uudiste peale ligi 14%.

Spotify (SPOT) teatas teisipäeval mitmest rekordist, mis järgnesid hiljutisele USA premium-paketi hindade tõstmisele. Ettevõtte igakuisete kasutajate arv kasvas aastaga 14%, ulatudes nüüd 626 miljonini, ja tasuliste tellijate arv tõusis 12 protsendi võrra 246 miljonini. Üldine aastane tulu kasvas 20%, jõudes 3,8 miljardi euroni, seda tänu tõusule nii premium-segmendis kui ka reklaamituludes. Reklaamist saadud tulu tõusis kvartaliga 17%.

Brutomarginaal paranes oluliselt, tõustes aastatagusega võrreldes 5,1 protsendipunkti võrra ning jõudis 29,2 protsendini. See näitaja viitab paremale kasumlikkusele nii muusika- kui ka podcasti-segmentides, kusjuures varasemad kulutused efektiivsuse parandamiseks on hakanud vilja kandma, kinnitab Spotify kvartalitulemuste raportis. Tegevustulu kasvas samuti muljetavaldavalt, ületades seatud eesmärke ja ulatudes 266 miljoni euroni, kusjuures ettevõte enda prognoos oli 250 miljonit eurot.

Tagasi üles