Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Euroala tarbijate kindlustunne aina kasvab (1)

Copy
Pildil: Iganädalane toiduturg Frankfurdis Bornheimi piirkonnas
Pildil: Iganädalane toiduturg Frankfurdis Bornheimi piirkonnas Foto: dpa/picture-alliance / Scanpix

Euroopa Komisjoni viimased andmed näitavad, et tarbijate kindlustunne on juulis Euroopa Liidus ja euroalal taas tõusnud.

Tarbijate kindlustunde indikaator (CCI) tõusis ELis 0,7 ja euroalal 1,0 protsendipunkti.

Praegused indikaatori väärtused on Euroopa Liidus -12,2 ja -13,0 euroalal, mis tähendab, et need lähenevad pikaajalisele keskmisele. See näitab, et inimesed tunnevad end majanduse suhtes kindlamalt kui varem ning võib tähendada, et inimesed on valmis rohkem raha kulutama.

Tagasi üles