Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Logistik selgitab, mida kliendid keerulistel aegadel hindavad

Copy
Logistika digitaliseerimise spetsialist Magnus Lepasalu.
Logistika digitaliseerimise spetsialist Magnus Lepasalu. Foto: MyDello

Viimastel aastatel on hinnad järsult tõusnud, mõjutades suurel määrel ettevõtete äritegevust. Erakordselt on välistarnetest sõltuvad firmad tundnud muutuste mõju, kus näiteks Kagu-Ida ja Põhja-Euroopa vahelises kaubanduses on mereveo hinnad tõusnud 198 protsenti.

«Hinnatõusu põhjusi on mitu, kuid hinnatõusu kiirus tekitab turul närvilisust,» ütles logistika digitaliseerimise spetsialist Magnus Lepasalu. «Näiteks Punase mere kriisist tingitud hinnatõus on põhjustanud olukorra, kus eestlased tellivad vähem, kuna hinnad on tõusnud väga kõrgele. See paneb ettevõtted huvitavasse olukorda, kus nad peavad tõeliselt mõistma, mida kliendid vajavad ja ootavad.»

Lepasalu sõnul on keerulistel aegadel välja kujunenud kolm peamist suunda, millele ettevõtjatel tähelepanu pöörata.

Tagasi üles