Üsna sageli suhtuvad elanikud majahaldurisse kerge üleoleku, kui vahel lausa mitte põlgusega. Pindi Kinnisvarahalduse tegevjuht Ronald Tõnisson toob välja enamlevinud põhjused, miks see nii kujunenud on.
Tellijale
Ekspert selgitab, miks majahaldurit sageli üleolevalt vaadatakse
«Esimeseks ja kõige olulisemaks tuleb muidugi välja tuua, et haldur peab olema hea suhtleja. Kümnete ühistute ja sadade erinevate elanikega suheldes peab haldur olema nagu kameeleon, et kõikide natuuridega hästi läbi saada. Kui korrashoiufirma ei ole suutnud oma teenindavat personali, mille alla ka loomulikult haldurid kuuluvad, hästi välja koolitada, siis see on loomulikult kivi teenuseosutaja kapsaaeda,» ütles Tõnisson. «Kahjuks jääb ka alati mõni majaelanik, kes tekitab üle maja kajava konflikti isegi siis, kui laupäeva öösel haldurile saadetud kirjale tunni jooksul ei vastata,» lisas ta.