Meedia- ja kommunikatsioonisektori väljavaated on head ja lähevad järjest paremaks, kirjutab majandusajakiri Forbes.
Kulutused meediale kasvavad SKTst kiiremini
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erakapitalifirma Veronis Suhler Stevensson (VSS) värskes prognoosi kohaselt kasvavad eratarbijate, turundajate ja institutsioonide kulutused kommunikatsioonile 2015. aastaks 1,419 triljonile dollarile, mis teeb keskmiseks kasvuks 5,7 protsenti aastas. See on tunduvalt kiirem kasv kui 4,4 protsendiline majanduskasv.
«Kulutuste kiirem kasv digitaalmeediale teevad tasa traditsioonilise meedia aeglasema kasvu või isegi kahanemise,» ütles VVSi president John Suhler.
Kõige kiiremini kasvavad kulutused interneti- ja mobiilteenuste sektorile, mis sel aastal kasvavad 18,1 protsenti. Kõige aeglasema kasvuga on tarberaamatute kirjastamine, ajalehtede kirjastamine ja kohalikud otsepostitused.