/nginx/o/2012/04/12/1052576t1h8612.jpg)
Meedia- ja kommunikatsioonisektori väljavaated on head ja lähevad järjest paremaks, kirjutab majandusajakiri Forbes.
Meedia- ja kommunikatsioonisektori väljavaated on head ja lähevad järjest paremaks, kirjutab majandusajakiri Forbes.
Erakapitalifirma Veronis Suhler Stevensson (VSS) värskes prognoosi kohaselt kasvavad eratarbijate, turundajate ja institutsioonide kulutused kommunikatsioonile 2015. aastaks 1,419 triljonile dollarile, mis teeb keskmiseks kasvuks 5,7 protsenti aastas. See on tunduvalt kiirem kasv kui 4,4 protsendiline majanduskasv.
«Kulutuste kiirem kasv digitaalmeediale teevad tasa traditsioonilise meedia aeglasema kasvu või isegi kahanemise,» ütles VVSi president John Suhler.
Kõige kiiremini kasvavad kulutused interneti- ja mobiilteenuste sektorile, mis sel aastal kasvavad 18,1 protsenti. Kõige aeglasema kasvuga on tarberaamatute kirjastamine, ajalehtede kirjastamine ja kohalikud otsepostitused.