Läti Rimi jagab klientidele eeltäidetud ostunimekirju

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

Kõikides Rimi Läti kauplustes pakutakse külastajatele tasuta ostunimekirju, mille peale on trükitud sagedamini vajaminevate toiduainete nimetused.

Ostunimekirja idee on panna inimesi oma oste hoolikamalt läbi mõtlema ja kulutusi planeerima, kirjutab Novonews.lv.

Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul pole Eestis praegu plaanis  sama asja teha, kuid pole välistatud, et see tulevikus siiski teoks saab.

«Me kindlasti jälgime lõunanaabrite kogemusi ja kui see osutub populaarseks, siis võtame üle,» kinnitas Mägioja.

Rimi läbi viidud küsitlus näitas, et 56 protsenti lätlastest koostab poodi minnes ostunimekirja ning 15 protsenti neist teeb seda regulaarselt. Vaid 4 protsenti küsitletutest tunnistas, et ostab endiselt kõike, mida tahaks, ega planeeri poodi minnes oma oste.

Iga kümnes küsitletu vastas, et ostunimekirju koostab ta vaid toiduainete soetamiseks.

«Ostunimekirja koostamine aitab meil säästa nii aega kui ka raha. Rimi ostunimekirja on mugav kasutada - lisaks sellele, et seal on võimalik ära märkida populaarsemate toodete nimekirjas olevate seast vajalikud toiduained, on võimalik juurde kirjutada ka teisi tooteid,» ütles Läti Rimi juhatuse esimees Valdis Turlais.

Rimi küsitluse tulemused näitasid veel, et ostunimekirja kasutavad peamiselt keskmise ja madala sissetulekuga inimesed. Naiste seas on ostunimekirja koostamine enam levinud kui meeste seas, pealinna elanikud käivad aga ostunimekirjaga poes sagedamini kui maakondade elanikud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles