Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Äri Eesti moodi: hätta jäänud klient jäi ka 4000 eurost ilma (4)

Copy
Automootor.
Automootor. Foto: Sille Annuk

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet pani autolammutuse ja -remondiga tegeleva CarWay OÜ musta nimekirja, sest praaki teinud ettevõte ei hüvitanud kliendile tekitatud kahju. Kunde aga on ikka rahast ilma.

Postimees kirjutas eelmise aasta detsembris, kuidas noormees nimega Markus viis CarWay ­töökotta mootoririkkega BMW. Autole pandi uus mootor, kuid vähem kui aasta pärast läks seegi katki. Markus viis auto taas samasse töökotta, kus seda hoiti kolm kuud ja seejärel küsiti kliendilt üle 3400 euro remondiraha, mille autoomanik ka ära maksis, et auto vähemalt kätte saada, ehkki ta teadis, et remont pole tehtud.

Kui raha makstud ja auto käes, pidasid Markus ja CarWay OÜ maha pika vaidluse, kuid omavahel kokkuleppele ei saanud. Teineteist süüdistati raha väljapressimises. Markus väitis, et nii suur remondiarve tuli talle üllatusena ja töökoda ei selgitanud talle, mida tema autoga remondi ajal tehti. Lisaks olevat teda sunnitud enne auto kättesaamist kirjutama avaldust, millega ta loobus edasistest pretensioonidest. CarWay omanik Siim Ost väitis vastu, et Markus pole autol õigel ajal õli ära vahetanud ning seega ei ole autot nõuetekohaselt hooldatud.

Tagasi üles