Konkurentsipoliitika eest vastutav juhtiv asepresident Margrethe Vestager ütles otsust kommenteerides, et suurte digiplatvormide pääsuvalitsejad, nagu Meta, on aastate jooksul kogunud miljonite ELi kodanike andmeid. «Me tahame anda ELi kodanikele tagasi otsustusõiguse oma andmete üle ja võimaluse valida vähem isikustatud reklaami,» rääkis ta. «Meie esialgne seisukoht on, et Meta reklaamimudel ei ole kooskõlas digiturgude määrusega.»
Digiturgude määruse kohaselt peab pääsuvalitseja küsima kasutaja nõusolekut tema isikuandmete kombineerimiseks põhiplatvormiteenuste ja muude teenuste vahel. Kui kasutaja sellisest nõusolekust keeldub, peab tal olema juurdepääs vähem isikustatud, kuid samaväärsele alternatiivile. Pääsuvalitseja ei tohi seada teenuse või selle teatavate funktsioonide kasutamist sõltuvusse kasutaja nõusolekust.