Almale järgnevad eeskätt kohukesebrändina tuntud Kārums, mis jõudis nii kõrgele kohale esmakordselt, ning läbi kaheksa-aastase uuringuajaloo meeldivamate toidubrändide esiviisikus püsinud Merevaik. Ülinapilt jäi esiviisikust välja üks kõige tuntumaid toidubrände ‒ lihabränd Rakvere.
Kantar Emori uuringueksperdi Katrin Männaste sõnul kalduvad Eesti inimesed üldiselt eelistama kohaliku taustaga, siinsele turule suunatud brände, millest suur osa on mitmekümneaastase ajalooga. «Mujalt, sealhulgas lähiriikidest pärit toidubrände on viimastes uuringutes esimese veerandsaja sekka mahtunud vaid neli-viis. Seega on lätlaste ühe armastatuma brändi Kārums sedavõrd tugev tulemus mõningane üllatuski. Selget tõusutrendi brändi meeldivuses oli märgata juba eelmisel aastal,» rääkis Männaste.