Kliendid on hädas e-poega: tarbijakaitse on saanud üle 30 kaebuse

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
E-poe veebilehe avakuva. Näha on kohmakaid tõlkeid võõrkeelest ja ebakorrektset sõnade poolitamist.
E-poe veebilehe avakuva. Näha on kohmakaid tõlkeid võõrkeelest ja ebakorrektset sõnade poolitamist. Foto: Kuvatõmmis Kobrus Eesti e-poe lehelt

Kliendid kaebavad e-poe Kobrus Eesti üle, et neil on probleeme kauba tarnimise ja kliendisuhtlusega. Klientide teatel ei teavitanud veebipood neid tarneprobleemidest, vaid lasi neil lihtsalt oodata. Veebipoe omaniku sõnul vastavad nad kõikidele e-kirjadele, kuid ta möönab, et nad peavad oma teeninduse kvaliteeti parandama.

Facebooki grupis «Võlgnikud ja petturid» hoiatab veebipoe klient inimesi e-poe eest. Kersti kirjeldab avalikus grupis, et tellis e-poest käekoti.

«Kaupa ei tule, infot ei saa peale makse kandmist. Lõpuks blokeerivad ka FB (Facebooki – toim) konto, kui ajudele liiga palju käid,» kirjeldab klient.

Tagasi üles