Nõustamiskeskuse juht: hasartmängusõltuvuse taga on teenusepakkujate agressiivne reklaam

PM Majandus
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Pixabay / Pexels

Eelmise aasta andmetel kuulub Eestis hasartmängusõltuvuse riskirühma 112 000 inimest ehk 11 protsenti elanikkonnast, seejuures on kasvanud probleemidega noorte osakaal, kirjutab ERR.

Hasartmängusõltuvuse nõustamiskeskuse (HNK) tegevjuht Silver Sternfeldt näeb sõltuvuse leviku taga hasartmängupakkujate agressiivset reklaami.

Kantar Emori uuringust selgus, et vähemalt ühes reklaamikanalis on hasartmängureklaame märganud 76 protsenti elanikkonnast, kõige sagedamini internetis ja sotsiaalmeedias.

Eesti Hasartmängude Korraldajate Liidu (EHKL) direktori Tõnis Rüütel tõi välja, et sõltvus on probleem ning hätta sattunud inimesed saavad endale mängupiirangu peale panna.

«Ükski operaator ei ole mängusõltlasest huvitatud», ütles Rüütel.

Loe pikemalt ERR-i uudisteportaalist.

Hasartmängude mängimise piirangu seadmine on vabatahtlik ja seda saab inimene endale määrata vaid ise. Piirang kehtib Eestis registreeritud kasiinodele, spordiennustusele ja klassikalisele loteriile. Kiirloto piirangu alla ei lähe.

Tagasi üles