Küll me oleme tublid, ei jõudnud Reformierakonna ministrid eile end ja Rail Balticu projekti ära kiita. Kuid arvud näitavad midagi muud: ajakavast ollakse vähemalt viis aastat maas, koguprojekt on läinud neli korda kallimaks, Eestil on puudu vähemalt 1,8 miljardit eurot, raha ei ole ja pole ka teadmist, kuna ja kas üldse Rail Baltic tuleb.
Tellijale
Rail Balticu supp: kõik on mitu korda kallim, aga ministrid laulavad ikka kiidulaulu (30)
Kolme Balti riigi riigikontrollid tegid eile ühisavalduse, milles tutvustasid ühise raudteeprojekti üsna nutust seisu. Raudteed, mis pidi kasutusvalmis olema juba 2025. aastal, pole hakatud õieti ehitamagi. Enamgi veel, kui algselt pidi projekt maksma kokku 5,8 miljardit eurot, siis nüüdseks on hind kerkinud juba ligi 24 miljardit eurot. Boston Consulting Groupi kõige mustemas nägemuses on hinnasilt jõudnud 32 miljardi juurde.