Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Viis esmapilgul kummalist äriideed, mis siiski korralikult sisse toovad

Copy
Selgub, et kartul pole pelgalt universaalne köögivili, vaid ka kommunikatsioonivahend.
Selgub, et kartul pole pelgalt universaalne köögivili, vaid ka kommunikatsioonivahend. Foto: Marko Saarm

Ettevõtlusega tegelemine on tegelikult üsna lihtne – tuleb välja töötada toode või teenus, mida kliendid vajavad. Kuid inimesi on erisuguseid ning nende kummaliste soovide täitmine aitab leida üsnagi unikaalseid turunišše. Businessnewsdaily.com tõi mõned näited.

Dogue restoran koertele

Võib-olla oled kuulnud kassikohvikutest või koerasõbralikest restoranidest, aga kas oled kuulnud restoranist, mis on mõeldud ainult koertele? San Francisco Dogue pakub koertele eksklusiivset 75-dollarilist degusteerimismenüüd, mis sisaldab omatehtud «pawtisserie'd» ja «dogguccino'sid».

Tagasi üles