Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun tõdeb, et töö tähenduslikkuse ja ettevõttes valitseva laiema pildi ja eesmärkide asjatundlik ning sage kommunikeerimine peaks olema iga juhi südameasi – seda nii töötajate motiveerituse tõstmiseks, kui ka ebaefektiivsuse ja kasutamata jäänud võimaluste kõrvaldamiseks.
Tellijale
Elisa: töötajad tahavad teada mis ettevõttes toimub
Kui kunagi oli üsnagi tavaline, et keskmises ettevõttes olid töötajad justkui hammasrattad suures masinavärgis, kes tegid seda, mida juhtkond ütles ja kelle heaolu oli viienda järgu kaalutluskoht, siis tänaseks on keskkond kardinaalselt muutunud. Tööturule sisenenud uued põlvkonnad on aidanud paljuski vanad kombed murda ning pannud nii kolleegid kui ka juhtkonnad mõistma, et töö ei peaks olema piin, vaid midagi, mis pakub võimaluse ennast teostada, teha midagi päriselt väärtust loovat ning kasvada ja areneda.