Kaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 tutvustas Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems uuringutulemusi, kust selgus, et kui eestlased üritavad sarnaselt lätlastele ja leedukatele ostudelt raha säästmiseks hoida silma peal allahindlustel ja osta vaid vajalikke tooteid, siis ollakse vähem altid asendama ostetavaid kaupu soodsamate brändide toodanguga või minema allahindluse tõttu teise poodi.
Tellijale
Eestlased pole nõus kõrgete hindade kiuste oma lemmikpoest loobuma
82 protsenti uuringus osalenud eestlastest märkis, et ostlemisel raha säästmiseks lõikavad nad kasu allahindlustustest, 72 protsenti soetavad vaid vajalikke tooteid ning 55 protsenti üritavad osta tooteid suuremates pakendites. Kui viimast säästunippi kasutatakse lõunanaabritest rohkem, siis ei kipu Eessti tarbijad hinna tõttu liialt oma harjumusi muutma – veidi üle poole vastajatest märkis, et nad käivad allahindluste tõttu tavapärasest erinevas poes. Samas Lätis teeb seda 65 protsenti ja Leedus 63 protsenti.