Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Nestlé toob turule spetsiaalsed toidud kaalulangetamise ravimite kasutajatele

Copy
Novo Nordiski Wegovy kaubamärgiga dieedisüstal.
Novo Nordiski Wegovy kaubamärgiga dieedisüstal. Foto: REUTERS/Victoria Klesty/Illustration

Šveitsi toidugigant Nestlé teatas teisipäeval, et toob Ameerika Ühendriikides turule üha populaarsemate kaalulangetamisravimite kasutajatele mõeldud tooted.

Uus Vital Pursuit kaubamärk on suunatud GLP-1 kaalulangetamisravimite tarbijatele, mida kasutatakse 2. tüüpi diabeedi ja rasvumise raviks, teatas Nestlé, kellele kuuluvad muu hulgas ka KitKat šokolaad ja Nespresso kohvikapslid.

Uues tootesarjas on pitsad, pasta ja võileivad, mille soovituslik hind on 4,99 dollarit või vähem, ning need toetavad kaalulangetamisravimite kasutajaid, pakkudes toitainete-, valgu- ja kiudainerikkaid toiduaineid, lisas Nestlé oma avalduses.

Tagasi üles