Hiljuti aset leidnud kaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 tõdes mõne nädala eest Noblessneris Baltikumi esimese ilma teenindajate kaupluse avanud Rimi IT-juht Meelis Migur, et uudse kontseptsiooniga pood on klientide poolt hästi vastu võetud, kuid mitmed väljakutsed on saabunud ootamatutest kohtadest.
Tellijale
Rimi: kliendid on teenindajateta kaupluse hästi vastu võtnud (1)
Kui esmastel planeerimiskoosolekutel olid suurteks teemadeks turvalisus ja vargused, siis reaalsuses on osutunud kõige sagedasemateks väljakutseteks olmemured. Näiteks on mitmel korral katki läinud kaupluse automaatne uks, niisamuti pole kliendid veel harjunud poest väljumiseks vajutama ukseavamisnuppu. «Tehnikud on pidanud korduvalt ust remontima,» märkis ta.