Suurbritannia üks suurimaid toidukaupluste kette Sainsbury’s sõlmis viieaastase lepingu tehnoloogiafirmaga Microsoft, et nende loodud tehisaru aitaks vähendana kulusid ja parandada töötajate efektiivsust.
Suurbritannia kauplusekett hakkab tehisaru abil kulusid koomale tõmbama
Tehisintellekt hakkab analüüsima kaupluste tarbijakäitumist ja abistama poodide töötajaid, andes neile reaalajas ülevaate kaupade laoseisust, kirjutab Euronews.
Näiteks annab tehisaru töötajatele teada, kui riiulis hakkab kaup otsa lõppema. See peaks parandama töötajate efektiivsust ja vähendama vajadust tööjõu järgi.
Lisaks analüüsib tehisaru kaupluseketi veebipoe otsingufunktsioone, et klientidel oleks hõlpsam soovitud kaupa leida.
Microsoft ja Sainsbury’s ei avaldanud, kui palju kauplustekett teenuste eest maksab.
Tehisaru teenuseid kasutavad juba mitu USAs tegutsevat kaupluseketti. Näiteks jaemüügikett Sam's Club kasutab tehisintellekti, et kontrollida klientide kviitungeid enne poest lahkumist.