Veebiplatvormid ja rakendused, mis võimaldavad kasutuna seisvad asjad uuele ringile saata, on Eesti elanike seas üha populaarsemad ning neid kasutab juba 66 protsenti Eesti e-ostlejatest, selgus DPD e-kaubanduse uuringust. Põhjusena tuuakse eelkõige esile soovi säästa raha, kuid 40 protsenti e-ostlejatest peab oluliseks ka võimalust sel moel tarbida keskkonnasõbralikumalt.
Tellijale
STATISTIKA ⟩ Eesti tüüpiline e-ostleja on taaskasutusplatvormidel šoppav naine
«Eesti inimeste peamine põhjus oma esemete internetis müümiseks on kodus kasutuna seisvad asjad uuele ringile saata ning sellega koju ruumi juurde tekitada. Enam kui pooled uuringus osalenud tõid ka välja, et soovivad leida uue omaniku esemetele, mis on neile kingitud, kuid mida nad tegelikult ei soovi. Iga teine vastanu näeb ka seda hea võimalusena teenida lisaraha,» selgitas DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.