Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Mööblipood tekitas kliendile üle 1000-eurose kahju ja keeldus selgitustest (2)

Copy
Veebilehel lubatakse kauplus varsti avada, aga selle sulgemisest kliente ei teavitatud.
Veebilehel lubatakse kauplus varsti avada, aga selle sulgemisest kliente ei teavitatud. Foto: Kuvatõmmis Pesapuu Sisustuskeskuse veebilehelt

Tartus tegutsenud Pesapuu sisustuskeskus küsis kliendilt voodi eest 1065 eurot ettemaksu. Klient jäi ootama, kuid kokkulepitud aja saabudes kauplus temaga ühendust ei võtnud. Poodi kohale minnes tabas teda halb üllatus.

Postimehega võttis ühendust pettunud klient, kes palus anonüümsust. Ta kirjeldas, et tellis 21. märtsil poest uue voodi, mis lubati talle saata hiljemalt nelja nädala pärast. Tähtaeg möödus, kuid müüjalt talle ühtegi teadet kauba hilinemise kohta ei tulnud. Kaupluse telefon oli välja lülitatud.

Seejärel läks klient mööblipoodi kohale. Seal tabas teda üllatus – pood oli suletud ja ümbritsetud piirdeaiaga. «Kõrvalasuvast kauplusest öeldi, et täpselt ei tea, aga mingid rahalised probleemid olevat,» teatas Postimehe poole pöördunud klient.

Tagasi üles