Tihti jõuavad inimeste uste taha müügimehed, kes üllatusmomenti kasutades suudavad maha müüa üsnagi kõrge hinnaga tooted. Paljud ostjad kahetsevad aga hiljem oma ostu, kuid ostust taganemine on sageli tehtud tarbijale liiga keeruliseks. Kuidas soovimatut tehingut vältida, mida teha, et ostust loobuda ning kas seadus kaitseb tarbijat agressiivse müügi eest?
Tellijale
KUI MÜÜGIMEES KOPUTAB UKSELE ⟩ Mis aitab tarbijat ootamatu tehingu puhul?
Alati tuleks suhtuda umbusuga sellistesse pakkumistesse, kus soovitakse tarbijale saata tasuta asi, tulla koju tasuta midagi puhastama või tasuta kontrollima näiteks õhuniiskust, aknatihendite paksust või teavitatakse loosivõidust, kui tarbija ei ole sellises loosis endale teadaolevalt osalenud, sedastas Kristina Tammaru tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametist.