Samas ei ole mõtet panna visiitkaardile liiga palju infot. Privaatsuse huvides jäetakse vahel välja mobiiltelefoni number. Ka ei ole mõtet panna visiitkaardile kodust aadressi – see pole äriregister.
Mida rohkem teavet, seda sagedamini peate visiitkaarti värskendama. Visiitkaarti tasub planeerida alustuseks aastaks.
Vältige oma visiitkaardil madala kvaliteediga fotode või logode kasutamist. Veebisaidilt või Facebooki kontolt kopeeritud logo tundub terav ja kena, kuid visiitkaardile trükituna võib see välja näha udune. Kui te pole kindel, millist faili kasutada, küsige kõigepealt oma kujundajalt. Tõenäoliselt on ta saatnud teile e-posti kaudu kõrge eraldusvõimega .jpg või PDF-faili. Kõrge eraldusvõimega failid peaksid olema ettevõtte logo, kasutatav foto, QR-kood, sotsiaalmeedia ikoonid. Visiitkaardi tekst peaks olema vähemalt kaheksa punkti. See on väikseim tekst, mida visiitkaardile lisada - sõltub sellest, millist kirjatüüpi te kasutate. Tellige oma esimesi visiitkaarte võimalikult vähe. Pole mõtet tellida pooltuhandet kaarti ning isegi 250 kaarti on alustajale palju.
Täpselt samamoodi saad mugavalt tellida Pajo trükikoja e-poe kaudu muud reklaammaterjali: flaiereid, voldikuid, brošüüre, toote etikette ja kleebiseid. Ka kontoritrükiseid ja ürituste trükiseid: plakateid, pileteid, postkaarte, kavasid ja kutseid. Samuti teeb Pajo trükikoda kujundatud firmameeneid - kalendreid, magneteid, kinkekaarte ja muud vajalikku.
Trükikojal on enam kui 25aastane töökogemus. Tänapäevane tehnoloogia koos paindlikkuse ja suutlikkusega teostada erilisi tellimusi on muutnud trükiettevõtte hinnatud partneriks Skandinaavias ja Kesk-Euroopas.
Telli reklaammaterjal Pajo trükikoja e-poest, helista huvi korral +372 5029 841 või tee hinnapäring. Pajos töötavad asjatundjad, kes armastavad oma tööd!