DPD: Eesti e-ostlejad on muutunud hinnatundlikumaks

BNS
Copy
Logistikaettevõtte DPD sõnul viib hinnatundlikkus tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole.
Logistikaettevõtte DPD sõnul viib hinnatundlikkus tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole. Foto: DPD

68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, kusjuures aastatagusega võrreldes kasvas näitaja kaheksa protsendi võrra, selgus logistikafirma DPD üle-euroopalisest uuringust.

Hinnatundlikkus viib tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole, mis võib selgitada, miks pea 80 protsenti regulaarsetest e-ostlejatest teeb ostud rahvusvahelistest e-poodidest.

“Enam kui pooled ehl 58 protsenti Eesti elanikud otsivad allahindlusi nii veebi- kui ka füüsilistes kauplustes. See näitaja on aastaga kümnendiku võrra kasvanud ning ilmestab Eesti elanike tundlikkust kasvanud hindade suhtes. Lisaks kampaaniatele mõjutavad ostuotsust valdavalt tegema ka soodne transport, tellimusega seotud mistahes lisatasude puudumine ja võimalus tooted taskukohaselt tagastada,” rääkis logistikafirma DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Tagasi üles