/nginx/o/2024/03/18/15952783t1h3247.jpg)
68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, kusjuures aastatagusega võrreldes kasvas näitaja kaheksa protsendi võrra, selgus logistikafirma DPD üle-euroopalisest uuringust.
68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, kusjuures aastatagusega võrreldes kasvas näitaja kaheksa protsendi võrra, selgus logistikafirma DPD üle-euroopalisest uuringust.
Hinnatundlikkus viib tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole, mis võib selgitada, miks pea 80 protsenti regulaarsetest e-ostlejatest teeb ostud rahvusvahelistest e-poodidest.