MIDA VARUD SINA? Poekett: enim varutakse tagavaraks šampooni ja hambapastat (2)

Sander Silm
, majandusajakirjanik
Copy
Maxima kampaania käigus müüdi enam šampooni ja hambapastat, mille müük tükiarvus kasvas lausa 900 protsenti.
Maxima kampaania käigus müüdi enam šampooni ja hambapastat, mille müük tükiarvus kasvas lausa 900 protsenti. Foto: Maxima

15.–17. märtsil toimus Maxima kauplustes kõigi aegade suurim müügikampaania, kus 50-protsendilise soodustusega müüdi maha kogu kaup, mis suhu ei käi. Kampaania oli väga edukas, näiteks kõige enam müüdi šampooni ja hambapastat, mille müük tükiarvus kasvas lausa 900 protsenti.

Maxima müügi- ja turundusjuhi Jaanika Terasmaa sõnul pole nii laia valikuga müügikampaaniat kaubanduskett varem teinud. «Olime seda pikalt ette valmistanud ning varunud selleks mitme miljoni väärtuses kaupa,» ütles ta.

«Maxima on alates 2022. aastast panustanud palju poodide uuendamisse. Poed on tehtud avaramaks ja kaunimaks, toodud on uut tehnoloogiat ning laiendatud on kaubavalikut ja selle kampaaniaga soovisime kutsuda poodidesse ka neid, kes tavapäraselt Maximas ei käi,» lisas ta.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles